Καλωσήρθατε στο blog e-kagouras

Το παρόν blog αποτελεί μια εργασία φοιτητών του τμήματος Διδακτικής της Τεχνολογίας και Ψηφιακών Συστημάτων του Πανεπιστημίου Πειραιά. Η εργασία προορίζεται για το μάθημα Ηλεκτρονικό Επιχειρείν. Στόχος του blog είναι η ενημέρωση αλλά κυρίως η διασκέδαση όλων αυτών για τους οποίους το αυτοκίνητο είναι κάτι παραπάνω από ένα απλό μέσο μετακίνησης.Καλές καγκουριές σε όλους και πάντα να οδηγείτε με προσοχή και φορώντας ζώνη ασφαλείας!!

Αναζήτηση Κατηγοριών :

Τρίτη 16 Οκτωβρίου 2007

Opel Astra OPC...γεννημένος νικητής!

H ενδογερμανική μάχη έλαβε τέλος! Η ψηφοφορία μας ανάμεσα σε VW Golf GTI και Opel Astra OPC έληξε σήμερα, έπειτα από μια εβδομάδα. Μετά από μια αμφίρροπη μάχη, νικητής αναδείχτηκε το Opel Astra OPC με 20 ψήφους έναντι 14 του VW Golf GTI. Ήταν μάχη μεταξύ δύο ισάξιων αντιπάλων. Αυτό φαίνεται αν δούμε και τους αριθμούς που συνοδεύουν τα δύο μοντέλα. Και τα δύο διαθέτουν ισχυρότατους κινητήρες, sport στήσιμο, ελκυστική sport εμφάνιση και υπόσχονται ανεπανάληπτες οδηγικές εμπειρίες στους κατόχους τους. To ηττημένο Golf GTI εφοδιάζεται με έναν δίλιτρο κινητήρα ο οποίος αποδίδει 230 ίππους στις 5.500 στροφές/λεπτό και χρειάζεται 6,8 δευτερόλεπτα για να "πιάσει" τα 100χλμ/ώρα από στάση, ενώ η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 245χλμ/ώρα. Απ' την άλλη μεριά ο νικητής Opel Astra OPC κινείται με έναν επίσης δίλιτρο κινητήρα, του οποίου τα 240 άλογα αποδίδονται στις 5.600 στροφές/λεπτό. Τα 100χλμ/ώρα έρχονται σε μόλις 6,4 δευτερόλεπτα με την τελική ταχύτητα να είναι στα 244χλμ/ώρα. Όσον αφορά τις ροπές των δύο μονομάχων, το OPC υπερέχει με 32,6Kgm στις 2.400 στροφές έναντι των 30,6kgm του GTI. Προφανώς για την διαμόρφωση του τελικού αποτελέσματος έπαιξε σημαντικό ρόλο η προσωπική προτίμηση του καθενός αφού οι διαφορές στα νούμερα δεν θα λέγαμε ότι είναι και πολύ μεγάλες!

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Πολύ καλά και τα 2.Αλλά σαν το DSG που έχει το Golfaki,δεν υπάρχει κάτι άλλο αντίστοιχο.Απο την άλλη το Astra είναι πιο επιθετικό σχεδιαστικά και έχει τρελό ξέσπασμα ροπής.Χρειάζεται μπλοκέ όμως,γιατί τα λάστιχα πλέον κοστίζουν :p .Επόμενη ψηφοφορία προτέινω το νέο Evo με το νέο Impreza.

Συνεχίστε έτσι,μαρσιποφόροι φίλοι μου :D

Ανώνυμος είπε...

Δεν λεω, πολύ ωραίο σχεδιαστικά το astra αλλά έχει πολλές μηχανολογικές ατέλειες. Η έλλειψη του μπλοκέ διαφορικού του astra καθώς και η έλλειψη πολλαπλών συνδέσμων είναι σημαντικά μειονεκτήματα για ένα αυτοκίνητο με τέτοια ιπποδύναμη. Δεν είναι τυχαίο που οι περισσότερες κριτικές δίνουν προβάδισμα στο golf παρόλο που το astra δίνει 6,4 στα 0-100.Το θέμα είναι ότι το golf έχει καλύτερο στήσιμο στο δρόμο και δεν σε κουράζει σαν το νευρικό astra. Σε δοκιμή ανάμεσα στα 2(astra opc-golf gti 200hp)το astra είχε πολύ μικρό προβάδισμα παρόλο που του περρίσευαν 40 ίπποι! Τέλος, κάτι βασικό είναι ότι το turbo φαίνεται να είναι το μέλλον των κινητήρων και η opel δεν έχει κάνει αυτή την υπέρβαση στους κινητήρες της.Για να μην αναφέρω και τον απίστευτο ήχο της εξάτμισης του golf...